| Gouden Lamp voor onze Zeeman Trouwjurk campagne

Gewonnen in de categorie Advertising. Met commentaar van de ADCN-vakjury: ‘This is a big and brilliant idea. Perfectly integrated. A wedding dress for 30 euro! Everything is in this headline. Zeeman reinvented their category and the standards of communication. The work is on strategy and on ‘Holland’. Delivering an enormous buzz. This is what ‘integrated’ is all about: a powerful idea, simply executed in different media. It’s advertising for everybody and not for advertising people.‘

www.adcn.nl

En Gouden Esprix! 

Gewonnen in de categorie Retail. Commentaar van de vakjury: ‘De Trouwjurk-campagne van Zeeman is een zelf gecreëerd moment, dat perfect aansluit op de eigen pay-off: Zo eenvoudig kan het zijn. Het lijkt zo’n simpel idee, maar is juist ontzettend knap uitgewerkt. Deze case paart slim ondernemerschap aan goede marketing. De resultaten liggen vooral op social media. Deze originele, verrassende actie doet veel voor het merk. Sterker nog: het product is zelf in feite de campagne.’

www.esprix.nl