ZEEMAN

een goed idee verspreidt zichzelf

Er goed uitzien hoeft niet duur te zijn. Waarmee bewijs je dat overtuigender dan met de grootste uitgave in het leven van een vrouw: de trouwjurk. Wij bedachten voor Zeeman de trouwjurk voor € 29,99. Exclusief te koop via de webshop. Het resultaat: een campagne met een geschatte mediawaarde van 2 miljoen euro.
De crossmediale campagne trapten we af met een persevent in een Amsterdamse pop-up store. Een dag later werd deze ondersteund door een abricampagne in de grote steden en een filmpje verspreid via social media. Binnen enkele minuten waren de trouwjurken uitverkocht en was Zeeman trending topic. In 2 dagen tijd werden meer dan 30 miljoen online impressies gerealiseerd. De jurk brak het zoekrecord op Marktplaats (55.000 pogingen op één dag) en leverde een storm aan free publicity op. Met deze campagne onderstrepen we het merkverhaal van Zeeman: Zeeman. Zo eenvoudig kan het zijn.

ZEEMAN

een goed idee verspreidt zichzelf

Er goed uitzien hoeft niet duur te zijn. Waarmee bewijs je dat overtuigender dan met de grootste uitgave in het leven van een vrouw: de trouwjurk. Wij bedachten voor Zeeman de trouwjurk voor € 29,99. Exclusief te koop via de webshop. Het resultaat: een campagne met een geschatte mediawaarde van 2 miljoen euro.
De crossmediale campagne trapten we af met een persevent in een Amsterdamse pop-up store. Een dag later werd deze ondersteund door een abricampagne in de grote steden en een filmpje verspreid via social media. Binnen enkele minuten waren de trouwjurken uitverkocht en was Zeeman trending topic. In 2 dagen tijd werden meer dan 30 miljoen online impressies gerealiseerd. De jurk brak het zoekrecord op Marktplaats (55.000 pogingen op één dag) en leverde een storm aan free publicity op. Met deze campagne onderstrepen we het merkverhaal van Zeeman: Zeeman. Zo eenvoudig kan het zijn.