| 3 Esprix Awards voor onze ‘jaloersmakende’ Zeeman sneakercampagne

Na een zilveren Epica wint onze Zeeman sneakercampagne nu 3 Esprix Awards: één keer zilver en twee keer brons. Enkele quotes van de jury: ‘Een briljant idee’, en ‘alweer heel creatief’. Het idee om een eenvoudige en een extreme sneaker te maken, past volgens de jury goed in het licht van de rebelse lijn die we eerder voor Zeeman hebben ingezet.  De campagne maakt slim gebruik van de sneakerhype met de exclusieve verkoop via een raffle en pop-stores. Ook vertelt de campagne volgens de Esprix-jury heel goed het verhaal dat Zeeman zonder opsmuk een goede én goedkope schoen kan produceren. Met als resultaat: ‘Zeer veel PR-waarde, hoge verkopen én veel sympathie voor het merk Zeeman. Jaloersmakend. De campagne steekt met kop en schouders boven andere uit. ’ Bekijk hieronder onze winnende casefilm.



Les concurrents de pharmacies | Cialis Generika | Behandeling met goedkope Cialis | Salute degli uomini | Cialis online Farmacia