MONUTA

openheid zet monuta op scherp.

Voor Monuta ontwikkelden we een nieuwe merkstrategie en campagne. Daarin omarmt afscheidsspecialist Monuta openheid en gaat het onvermijdelijke afscheid ontdoen van complexiteit. Want Nederlanders zijn erg uitgesproken, maar niet over afscheid. We praten er liever niet over en stoppen het weg. Terwijl je met duidelijkheid, veel onzekerheid en twijfels kunt wegnemen bij je dierbaren. Monuta. Open over afscheid.

 

Vervolgcampagne: je afscheid, dat bepaal je zelf.

Iedereen moet een keer afscheid nemen. Maar erover praten, dat vinden we maar moeilijk. Monuta gaat als afscheidsspecialist het gesprek aan om het voor iedereen makkelijker te maken. Doel van deze vervolgcampagne is om mensen aan het denken te zetten over hun persoonlijke afscheidswensen. En erover te praten met hun naasten. Of met de mensen van Monuta. Want een goed afscheid begint met duidelijkheid. Praten over je wensen is van grote betekenis voor een afscheid met een goed gevoel. De nieuwe campagne is onderdeel van een langlopende merkcampagne met het thema ‘Open over afscheid’.

MONUTA

Openheid zet monuta op scherp.

Voor Monuta ontwikkelden we een nieuwe merkstrategie en campagne. Daarin omarmt afscheidsspecialist Monuta openheid en gaat het onvermijdelijke afscheid ontdoen van complexiteit. Want Nederlanders zijn erg uitgesproken, maar niet over afscheid. We praten er liever niet over en stoppen het weg. Terwijl je met duidelijkheid, veel onzekerheid en twijfels kunt wegnemen bij je dierbaren. Monuta. Open over afscheid.

 

Vervolgcampagne: je afscheid, dat bepaal je zelf.

Iedereen moet een keer afscheid nemen. Maar erover praten, dat vinden we maar moeilijk. Monuta gaat als afscheidsspecialist het gesprek aan om het voor iedereen makkelijker te maken. Doel van deze vervolgcampagne is om mensen aan het denken te zetten over hun persoonlijke afscheidswensen. En erover te praten met hun naasten. Of met de mensen van Monuta. Want een goed afscheid begint met duidelijkheid. Praten over je wensen is van grote betekenis voor een afscheid met een goed gevoel. De nieuwe campagne is onderdeel van een langlopende merkcampagne met het thema ‘Open over afscheid’.

Algemeen: troost/herdenken

Algemeen: afscheidswensen

Verzekeren doelgroep 18-jarigen

Verzekeren doelgroep 19-30-jarigen

Verzekeren doelgroep 30-45-jarigen

Verzekeren doelgroep 30-45-jarigen

Verzekeren doelgroep 45-60-jarigen

Verzekeren doelgroep 60-75-jarigen

bekijk meer cases

Les concurrents de pharmacies | Cialis Generika | Behandeling met goedkope Cialis | Salute degli uomini | Cialis online Farmacia