MONUTA

openheid zet monuta op scherp.

Voor Monuta ontwikkelden we een nieuwe merkstrategie en campagne. Daarin omarmt afscheidsspecialist Monuta openheid en gaat het onvermijdelijke afscheid ontdoen van complexiteit. Want Nederlanders zijn erg uitgesproken, maar niet over afscheid. We praten er liever niet over en stoppen het weg. Terwijl je met duidelijkheid, veel onzekerheid en twijfels kunt wegnemen bij je dierbaren. Monuta. Open over afscheid.

MONUTA

Openheid zet monuta op scherp.

Voor Monuta ontwikkelden we een nieuwe merkstrategie en campagne. Daarin omarmt afscheidsspecialist Monuta openheid en gaat het onvermijdelijke afscheid ontdoen van complexiteit. Want Nederlanders zijn erg uitgesproken, maar niet over afscheid. We praten er liever niet over en stoppen het weg. Terwijl je met duidelijkheid, veel onzekerheid en twijfels kunt wegnemen bij je dierbaren. Monuta. Open over afscheid.

Algemeen: troost/herdenken

Algemeen: afscheidswensen

Verzekeren doelgroep 18-jarigen

Verzekeren doelgroep 19-30-jarigen

Verzekeren doelgroep 30-45-jarigen

Verzekeren doelgroep 30-45-jarigen

Verzekeren doelgroep 45-60-jarigen

Verzekeren doelgroep 60-75-jarigen

bekijk meer cases

Les concurrents de pharmacies | Cialis Generika | Behandeling met goedkope Cialis | Salute degli uomini | Cialis online Farmacia