MERKCAMPAGNE

Welkoop. Weet wat te doen.

Welkoop staat voor het ultieme buitenleven. Vanuit de boerenoorsprong weet het merk al 100 jaar precies waar ze het over heeft. Lekker aards en nuchter. Welkoop wil een bredere doelgroep aanspreken en de eerste zijn waar iedereen aan denkt als het gaat om tuin en dier. Tijd dus voor een herpositionering en update. We ontwikkelden een nieuwe merkstrategie inclusief een sturende belofte, gebaseerd op de authentieke kracht van het merk. Ook gaven we het merk een restyling en vertaalden dit omnichannel door naar alle touchpoints. En we ontwikkelden een merkcampagne met een nieuw merkthema: Welkoop. Weet wat te doen. De mentaliteitscampagne richt zich op alle doeners in Nederland. Op mensen die er blij van worden om lekker buiten bezig te zijn en te zorgen voor alles wat groeit en bloeit. Je kunt de aarde bijna ruiken. De campagne laat zien waar Welkoop goed in is en geeft tegelijkertijd een antwoord op de vragen van de markt van vandaag: Welkoop. Weet wat te doen. Een merkcampagne die een sterke basis legt voor de komende jaren.

MERKCAMPAGNE

Welkoop. Weet wat te doen.

Welkoop staat voor het ultieme buitenleven. Vanuit de boerenoorsprong weet het merk al 100 jaar precies waar ze het over heeft. Lekker aards en nuchter. Welkoop wil een bredere doelgroep aanspreken en de eerste zijn waar iedereen aan denkt als het gaat om tuin en dier. Tijd dus voor een herpositionering en update. We ontwikkelden een nieuwe merkstrategie inclusief een sturende belofte, gebaseerd op de authentieke kracht van het merk. Ook gaven we het merk een restyling en vertaalden dit omnichannel door naar alle touchpoints. En we ontwikkelden een merkcampagne met een nieuw merkthema: Welkoop. Weet wat te doen. De mentaliteitscampagne richt zich op alle doeners in Nederland. Op mensen die er blij van worden om lekker buiten bezig te zijn en te zorgen voor alles wat groeit en bloeit. Je kunt de aarde bijna ruiken. De campagne laat zien waar Welkoop goed in is en geeft tegelijkertijd een antwoord op de vragen van de markt van vandaag: Welkoop. Weet wat te doen. Een merkcampagne die een sterke basis legt voor de komende jaren.

 

bekijk meer cases

Les concurrents de pharmacies | Cialis Generika | Behandeling met goedkope Cialis | Salute degli uomini | Cialis online Farmacia