ZEEMAN

zo verkopen we lucht.

In een dalende en competitieve markt wil Zeeman groeien. We weten dat we nieuwe klanten kunnen overtuigen met het verhaal van Zeeman: verantwoorde kwaliteit hoeft niet duur te zijn als je alles eenvoudig houdt. Om nieuwe klanten te bereiken en de ogen te openen, is meer nodig dan de reguliere campagne. Binnen de merkcampagne ‘zo eenvoudig kan het zijn’, zetten we daarom ook merkactivaties in.

 

We verbaasden ons over de hoge prijzen die worden betaald voor parfum. Is dat nou nodig? En waar betaal je dan precies voor? Om daar achter te komen zijn we een eau de parfum gaan maken. De uitdaging: hoe maak je een echte topgeur voor de laagst mogelijke prijs. We schakelden gerenommeerde ‘neuzen’ in om een unieke geur te ontwikkelen: Lucht. Een tweetal topgeuren voor maar 4,99.

 

In een cross mediale campagne (6 landen) leggen we uit dat je bij eau de parfum vooral betaalt voor verleiding. Met dure flesjes en dure commercials met filmsterren. We trapten af met een pr campagne en een pers event voor onder andere de beauty pers. We lanceerden Lucht via outdoor en een film (online, social media, bioscoop en tv). Op een speciale website leggen we uit waar je voor betaalt bij dure merken en bij Lucht. Voor de Zeeman winkels ontwikkelden we speciale displays met geurtesters om Lucht te presenteren.

 

Zo verspreiden we het verhaal van Zeeman en versterken we het merk.

 

De grote winnaar van de Esprix.
1x Grand Esprix in de categorie Sales Promotions & Activations.
2x goud in de categorieën Business to Consumer / Retail, etail, ecommerce.

Winnaar gouden Effie, gouden lamp, zilveren Effie Best of Europe, SAN Accent categorie retail en San Accent categorie branding 360.

ZEEMAN

zo verkopen we lucht.

In een dalende en competitieve markt wil Zeeman groeien. We weten dat we nieuwe klanten kunnen overtuigen met het verhaal van Zeeman: verantwoorde kwaliteit hoeft niet duur te zijn als je alles eenvoudig houdt. Om nieuwe klanten te bereiken en de ogen te openen, is meer nodig dan de reguliere campagne. Binnen de merkcampagne ‘zo eenvoudig kan het zijn’, zetten we daarom ook merkactivaties in.

 

We verbaasden ons over de hoge prijzen die worden betaald voor parfum. Is dat nou nodig? En waar betaal je dan precies voor? Om daar achter te komen zijn we een eau de parfum gaan maken. De uitdaging: hoe maak je een echte topgeur voor de laagst mogelijke prijs. We schakelden gerenommeerde ‘neuzen’ in om een unieke geur te ontwikkelen: Lucht. Een tweetal topgeuren voor maar 4,99.

 

In een cross mediale campagne (6 landen) leggen we uit dat je bij eau de parfum vooral betaalt voor verleiding. Met dure flesjes en dure commercials met filmsterren. We trapten af met een pr campagne en een pers event voor onder andere de beauty pers. We lanceerden Lucht via outdoor en een film (online, social media, bioscoop en tv). Op een speciale website leggen we uit waar je voor betaalt bij dure merken en bij Lucht. Voor de Zeeman winkels ontwikkelden we speciale displays met geurtesters om Lucht te presenteren.

 

Zo verspreiden we het verhaal van Zeeman en versterken we het merk.

 

De grote winnaar van de Esprix.
1x Grand Esprix in de categorie Sales Promotions & Activations.
2x goud in de categorieën Business to Consumer / Retail, etail, ecommerce.

Winnaar gouden Effie, gouden lamp, zilveren Effie Best of Europe, SAN Accent categorie retail en San Accent categorie branding 360.

bekijk meer cases

Les concurrents de pharmacies | Cialis Generika | Behandeling met goedkope Cialis | Salute degli uomini | Cialis online Farmacia