ZEEMAN

zo eenvoudig kan het zijn

In een krimpende en competitieve markt brengt Zeeman een kentering teweeg met de campagne ‘Zo eenvoudig kan het zijn’. De campagne opent de ogen van een nieuwe kopersgroep met het verhaal achter de koopjes. De kwaliteitsperceptie stijgt spectaculair en de nuchtere kijk van het merk wordt herkend en gewaardeerd. Dit alles zonder de bestaande, trouwe klanten van zich te vervreemden. Zo versterkt Zeeman haar concurrentiepositie. Weet binnen een jaar een dalende omzet om te buigen. En groeit binnen drie jaar bijna twee keer zo hard als de markt.

 

Winnaar SAN Accent categorie branding 360 en gouden Effie.

 

Lees het rapport van de Effie jury op effie.nl

 

Bekijk de casefilm.

ZEEMAN

zo eenvoudig kan het zijn

In een krimpende en competitieve markt brengt Zeeman een kentering teweeg met de campagne ‘Zo eenvoudig kan het zijn’. De campagne opent de ogen van een nieuwe kopersgroep met het verhaal achter de koopjes. De kwaliteitsperceptie stijgt spectaculair en de nuchtere kijk van het merk wordt herkend en gewaardeerd. Dit alles zonder de bestaande, trouwe klanten van zich te vervreemden. Zo versterkt Zeeman haar concurrentiepositie. Weet binnen een jaar een dalende omzet om te buigen. En groeit binnen drie jaar bijna twee keer zo hard als de markt.

 

Winnaar SAN Accent categorie branding 360 en gouden Effie.

 

Lees het rapport van de Effie jury op effie.nl

 

Bekijk de casefilm.

 

 

Campagnes 2021

Campagnes 2021

Basics

Sokken

 

 

Campagnes 2020

Campagnes 2020

Panty

Ondergoed

Kids voorjaar

Basics

Huishoud

 

 

Campagnes 2019

Campagnes 2019

Kids najaar

Ondergoed

Kids voorjaar

Basics

Handdoek

 

 

Campagnes 2018

Campagnes 2018

Helemaal jezelf

Kids najaar

Kids voorjaar

Statement

Sokken

 

 

Campagnes 2017

Campagnes 2017

Iedereen lekker slapen

Kids najaar

Kids voorjaar

Functionele basics

Ondergoed

Les concurrents de pharmacies | Cialis Generika | Behandeling met goedkope Cialis | Salute degli uomini | Cialis online Farmacia