ZEEMAN

zeeman laat zien waarom sommige sneakers zo duur zijn.

Waarom zijn sneakers vaak zo duur? Om daar achter te komen gingen we een experiment aan. We ontwikkelde twee sneakers.
De eerste: de Hybrid Z. Met een extreem design. En op de markt gebracht zoals ook dure fashion merken dat doen: limited edition, verpakt in een luxe doos, met verleidelijke marketing. Exclusief en tijdelijk te koop via een raffle en in een pop-up store in Amsterdam (3 dagen open). De prijs: 200 euro.
De tweede: de Basic Z. Op de Zeeman manier gemaakt: met een eenvoudig ontwerp, geproduceerd in grote aantallen, zonder dure verpakking. En te koop in de Zeeman winkels en webshop. De prijs: 12,99.
De campagne creëerde een enorme hoeveelheid buzz en free publicity. Met deze campagne hebben we het verhaal van Zeeman verspreid bij een brede en voor Zeeman nieuwe doelgroep.

Winnaar Dutch Creativity Award, zilveren Effie, 2x SAN accent, 3x Esprix en Epica.

ZEEMAN

zeeman laat zien waarom sommige sneakers zo duur zijn.

Waarom zijn sneakers vaak zo duur? Om daar achter te komen gingen we een experiment aan. We ontwikkelde twee sneakers.
De eerste: de Hybrid Z. Met een extreem design. En op de markt gebracht zoals ook dure fashion merken dat doen: limited edition, verpakt in een luxe doos, met verleidelijke marketing. Exclusief en tijdelijk te koop via een raffle en in een pop-up store in Amsterdam (3 dagen open). De prijs: 200 euro.
De tweede: de Basic Z. Op de Zeeman manier gemaakt: met een eenvoudig ontwerp, geproduceerd in grote aantallen, zonder dure verpakking. En te koop in de Zeeman winkels en webshop. De prijs: 12,99.
De campagne creëerde een enorme hoeveelheid buzz en free publicity. Met deze campagne hebben we het verhaal van Zeeman verspreid bij een brede en voor Zeeman nieuwe doelgroep.

Winnaar Dutch Creativity Award, zilveren Effie, 2x SAN accent, 3x Esprix en Epica.

bekijk meer cases

Les concurrents de pharmacies | Cialis Generika | Behandeling met goedkope Cialis | Salute degli uomini | Cialis online Farmacia